«БТІ.ua» – компанія, яка надає множинні послуги для юридичних і фізичних осіб щодо привласнення почтової адреси об’єктам нерухомості в м.Києві та Київській області.
Процедура щодо присвоєння почтової адреси може проходити у двох випадках:
- Після введення об’єкта нерухомості в експлуатацію;
- В тому разі, якщо об’єкт уже має почтову адресу, але вона змінюється (напр. розподіл майна).
Вартість оформлення почтової адреси
Назва об’єкта | Термін оформлення | Вартість послуги |
Жилий об’єкт | ||
Жилий будинок | 30 днів | 1000 грн. |
Садовий будинок | 30 днів | 1000 грн. |
Нежилий об’єкт | ||
Нежиле приміщення | 30 днів | 2000 грн. |
Гараж | 30 днів | 1000 грн. |
Досвід наших працівників щодо привласнення почтової адреси об’єктам нерухомості дозволяє врахувати всі Ваші побажання, і надати Вам швидку допомогу при вирішенні даних питань за доступними цінами.
Ми цінуємо Ваш час!
Від Вас знадобиться наступне:
- При укладенні договору передплата 50%
- Необхідно надати мінімальний пакет документів
- Нотаріальна довіреність на представлення Ваших інтересів у відповідних органах.
Отримання та присвоєння поштової адреси
Поштова адреса – це унікальні дані, за допомогою яких можна ідентифікувати об’єкт нерухомості, визначити його розташування на місцевості. Це не ключовий, але вельми важливий документ, без якого не можна провести жодну нотаріальну угоду з ділянкою землі або будь-якою будовою.
Коли необхідна поштова адреса
Індивідуальні дані присвоюються кожному об’єкту окремо. Замовити послугу й отримати поштову адресу необхідно в таких ситуаціях:
- поділ, об’єднання об’єкта (житлового будинку, ділянки землі тощо) під час розподілу майна і в подібних ситуаціях;
- зміна територіальної назви вулиці, міста тощо;
- після введення в експлуатацію багатоквартирного будинку, виробничого приміщення тощо;
- реєстрування прав власності на нерухомість;
- початок будівництва житлового будинку або іншої капітальної будови.
У всіх цих випадках необхідне присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомості, щоб уникнути подальшої плутанини в документах. Відомі випадки, коли за відсутності чітких реквізитів шахраї використовують цей факт з метою наживи під час здійснення різного роду угод із нерухомістю. Під час початку будівництва на земельній ділянці (яка дісталася у спадок, наприклад) необхідно переконатися в наявності всіх документів, зокрема й поштової адреси нерухомості. Це допоможе уникнути різних неприємностей надалі.
Також офіційний документ оформлюють за наявності будівельного паспорта забудови приватної ділянки або містобудівних умов і обмежень земельної ділянки. У будь-якому разі краще потурбуватися заздалегідь про наявність важливих паперів, де зазначено всі дані про об’єкт із підписами та печатками відповідних організацій.
Пакет документів для отримання поштової адреси
Процедура присвоєння реквізитів та інших даних, оформлення всієї необхідної документації досить тривала. У кожній місцевості пакет паперів і правила його отримання можуть мати різний порядок і перелік. Але є основні бланки, які необхідні в кожному регіоні:
- заява певного виду;
- копії паперів, які узаконюють право власності на нерухомість;
- копію паспорта, ІПН для фізичних осіб;
- копії відомчих документів з печатками організації та автографами керівників для юр. осіб;
- копія техпаспорта, бажано з БТІ або відповідних організацій;
- довідку з управління економіки, яка підтверджує оплату пайового внеску;
- дані з реєстру про приймання об’єкта в експлуатацію нотаріальна його копія.
Усю документацію можна збирати самостійно, але на це знадобиться чимало часу і сил. Бюрократія пригальмовує цей процес. Краще офіційне оформлення, збирання всіх паперів і довідок довірити професіоналам, які мають непоганий досвід у цьому питанні і знають про всі “підводні камені” всього процесу.
Процедура отримання поштової адреси
Порядок отримання адреси може відрізнятися і залежати від багатьох чинників: місця затвердження, вертикалі місцевих органів влади, оформлення постанови на послуги тощо. Вони встановлюють свої етапи отримання важливих паперів. Однак, існують загальні правила оформлення документації та пакету документів. Усі нюанси можна з’ясувати під час особистої консультації з юристами організацій і фірм, які займаються цією діяльністю.
Перед укладенням договору необхідно перевірити документи та сертифікати (інші відповідні папери) спеціалістів компанії, яка вирішуватиме це важливе питання. Адже будь-яка помилка в заяві або інша помилка зведе всі старання до нуля. У зв’язку з цим, краще довіритися грамотним професіоналам у вирішенні цього питання і спокійно займатися своїми справами. Робота з присвоєння адреси складається з декількох етапів:
- підготовка документації (за необхідності рекомендується консультація з юристами);
- подання паперів до Центрів надання адміністративних послуг, Департаменту будівництва та архітектури;
- отримання рішення.
У разі незавершеного будівництва (призупинено, заморожено тощо) рекомендовано скористатися оформленням присвоєння будівельної адреси. Ця дія полегшить подальшу процедуру отримання поштової адреси, введення в користування об’єктом нерухомості тощо.
Переваги звернення до організації під час оформлення документів
Співробітники компанії мають значний досвід у вирішенні різних питань, які пов’язані з цією сферою послуг. Вони безперервно співпрацюють із держорганами та організаціями. Саме цей фактор прискорить тривалий етап оформлення всієї необхідної документації, незалежно від місцезнаходження та складності вирішення питання. Адже будь-якому багатоквартирному будинку, приватному або промисловому об’єкту тощо. необхідний цей документ.
Крім того, в організації передбачені й інші необхідні послуги для реєстрації об’єкта, законне обґрунтування самобуду, реєстрацію прав власності тощо. ін. Досвід і професіоналізм співробітників допоможе здійснити процедуру оформлення документації оперативно і якісно, з гарантією дотримання всіх правових і законодавчих норм. Також гарантовано повний супровід і професійні консультації на всіх етапах оформлення документації. Заявку можна залишити онлайн або зателефонувати за номером телефону. Фахівець оперативно відповість на ваш запит і надасть грамотну консультацію.