«БТІ.ua» – компанія, яка надає множинні послуги для юридичних і фізичних осіб з оформлення будівельного паспорта в м.Києві та Київській області.
Будівельний паспорт забудівлі земельної ділянки – це документ, в якому указані вимоги щодо розміщення та будування приватного будинку, садового, дачного будинку, господарських будівель, гаражів, озеленення та ін. На основі цього документу визначається тип нерухомості, яка повинна не перевищувати 2-х поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 300 квадратних метрів.
Вартість оформлення будівельного паспорту паспорту
Назва об’єкта | Термін оформлення | Вартість послуги |
Жилий будинок | 30 днів | 5000 грн. |
Садовий будинок | 30 днів | 5000 грн. |
Гараж | 30 днів | 5000 грн. |
Досвід наших співробітників з оформлення будівельних паспортів дає змогу врахувати всі Ваші побажання і надати Вам швидку допомогу у вирішенні цих питань за доступними цінами.
Досвід наших працівників з оформлення будівельних паспортів дозволяє врахувати всі Ваші побажання, і надати Вам швидку допомогу при вирішенні даних питань за доступними цінами.
Ми цінуємо Ваш час!
Від Вас знадобиться наступне:
- При укладенні договору передплата 50%
- Необхідно надати мінімальний пакет документів
- Нотаріальна довіреність на представлення Ваших інтересів у відповідних органах.
Отримання будівельного паспорта
Будівельний паспорт має ключову роль перед початком будівництва будь-якого об’єкта нерухомості. У ньому містяться необхідні вимоги щодо розміщення та будівництва будівлі, згідно з усіма важливими нормами: протипожежними, містобудівними, архітектурними.
Паспорт забудови земельної ділянки є документом, у якому зібрано всю інформацію про проєкт будівництва споруди. Після його отримання можна поступово приступати до самого будівництва будинку або іншого об’єкта.
Замовити та оформити будівельний паспорт можна у відповідних інстанціях, які мають дозвільні та інші необхідні папери, сертифікати та довідки. В Україні цією процедурою займаються органи архітектури або приватні організації. У самому документі не тільки розміщено інформацію про майбутню будову, а й визначено вимоги, передбачені законом і певними нормами, до місця розташування будівлі та її будівництва.
У будь-якому разі перед поданням заяви на оформлення будівельного паспорта, потрібно зібрати пакет документації. Цим питанням можна займатися самостійно або звернутися в БТІ.
Є варіант, взагалі не займатися створенням цього документа, а просто побудувати невеликий будинок або дачу чи будь-який інший будівельний об’єкт. Але в цьому випадку, все одно буде потрібно подальше оформлення всієї документації, щоб потім не було необхідності узаконювати самобуд. А після побудови, будь-який експерт за бажання знайде недоліки і порушення в будівлі. Краще потурбуватися про оформлення будівельного паспорта завчасно, щоб уникнути штрафів і неприємностей, довіритися грамотним фахівцям у цій сфері.
Пакет документації
Офіційний документ складається з графічних і текстових паперів. Щоб оформити паспорт під ключ, необхідно дотримуватися обов’язкових вимог (вони стосуються будівництва самої будівлі) і надати потрібні документи. Трохи докладніше про це:
- заява;
- документ на земельну ділянку, який дає право проводити забудову з відповідним цільовим призначенням;
- проєкт будови, якщо є у заявника;
- нотаріально завірена згода співвласників нерухомості за їх наявності;
- викопіювання з генерального плану кооперативу, села, міста тощо;
- правовий документ заявника.
За необхідності, можливі додаткові документи. Це питання вирішується індивідуально в кожному випадку.
Після того як будівельний паспорт вдалося отримати, потрібно обов’язково подати повідомлення про будівництво в органи Держархбудінспекції. Після цього можна приступати до робіт на законних підставах. Причому всі інші документи: права на земельну ділянку з відповідним цільовим призначенням та інші папери мають бути оформлені та бути на руках у заявника.
Офіційний будівельний паспорт підтверджує дотримання необхідних заходів для будівництва будь-якого об’єкта нерухомості: будинку, гаража, лазні, госпбудівлі або його реконструкції.
Переваги звернення до відповідної організації для оформлення документа
У Києві під час оформлення документа під ключ краще довіритися кваліфікованим фахівцям. І ось чому:
- до штату організації входять грамотні фахівці з усіх питань: юристи, архітектори, інженери, землевпорядники тощо, які знають про багато “підводних каменів” цієї сфери;
- вся робота відбувається за допомогою спецобладнання та інструментів, які дадуть змогу внести точні відомості;
- процес проходить оперативно і якісно, за доступною вартістю.
Адже на схему, яку необхідно надати, мають бути нанесені всі будівлі та споруди, заплановані для будівництва. А топографічну зйомку можуть зробити тільки фахівці. Можна всі послуги замовляти окремо, але це потребуватиме більше часу і витрат. Коли всі профі в одній організації – можна просто їм довіритися й отримати чудовий результат, тобто. сам будівельний паспорт. Також можливі консультації юристів у форс-мажорних ситуаціях і з будь-якого питання, що зачіпають цю сферу.
Що має бути в паспорті
Готовий будівельний паспорт містить такі документи та графічні матеріали:
- пакет документів від замовника;
- схема забудови земельної ділянки;
- пам’ятка для замовника будівництва.
До кожного пункту входять відповідні папери та довідки, які встановлюють право на проведення забудови на ділянці, водночас усіх необхідних норм буде дотримано.
Адже за нормами: площа нового будинку не повинна перевищувати 500 м квадратних і двох поверхів, не рахуючи мансарди. А в пам’ятці вказані деякі рекомендації під час будівництва будинку. До їх числа входять нормативні акти і вимоги різних структур.
При отриманні паспорта будівництва, можна не турбуватися про законний аспект зведення або реконструкції об’єкта нерухомості. Це значно полегшить благоустрій приватної земельної ділянки. Нові зміни, які можуть виникнути в процесі забудови, рекомендується вносити в готовий документ. Це допоможе уникнути подальшого переоформлення всієї документації. Адже за наявності будівельного паспорта можна не робити проєкт на будівельні роботи та іншу документацію.